مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 20:352020-07-12بين الملل

واشنگتن پست| منزوی شدن مرد شماره یک مبارزه با کرونا در کاخ سفید


روزنامه واشنگتن پست گزارش داد که «آنتونی فائوچی» رییس مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا به دلیل انتقاد از عملکرد دولت در مبارزه با کرونا منزوی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه واشنگتن پست گزارش داد که علیرغم نقش برجسته آنتونی فائوچی رییس مرکز مبارزه با بیماریهای واگیردار در آمریکا، اخیرا وی در کاخ سفید منزوی شده است.

براساس گزارش خبرگزاری شینهوا، یک مقام ارشد کاخ سفید که نخواسته نامش فاش شود به روزنامه واشنگتن پست گفته که طی روزهای اخیر فائوچی در جلسات توجیهی برای نداشته است.

  بنابر این گزارش،از زمان شیوع ویروس کرونا در آمریکا که در حال حاضر تبدیل به یک فاجعه ملی شده است، روابط دولت ترامپ به ویژه شخص رییس جمهور به دلیل سیاستهای افسارگسیخته در مقابله با کرونا با برخی دانشمندان آمریکایی از جمله فائوچی تیره شده است.

طی روزهای اخیر و به دلیل افزایش سرعت مبتلایان و تشدید مرگ و میر ناشی از کرونا در آمریکا، مصاحبه های تلویزیونی آنتونی فائوچی و انتقاد وی از نحوه پاسخ به این بیماری باعث تنشهایی در کاخ سفید شده است.

روز سه شنبه هفته گذشته و علیرغم تعریف و تمجید ترامپ از عملکرد دولت در مقابل با ویروس کرونا، فائوچی نسبت به انتشار آمار و روایتهای دروغین در زمینه میزان مرگ و میر کرونا هشدار داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن پست| منزوی شدن مرد شماره یک مبارزه با کرونا در کاخ سفید

واشنگتن پست| منزوی شدن مرد شماره یک مبارزه با کرونا در کاخ سفید